poniedziałek, 8 lipca 2013

Seks, zalotki i kozieradka.


Przed urlopem mam tyle roboty, że nawet nie mogę wysmażyć pełnowartościowej notki na czas. Dlatego zrobię coś, co podpatrzyłem u niektórych równie leniwych blogerek.
I stworzyć ten absolutnie nieprzydatny, zapychający dziurę tekst. Idealna notka na poniedziałek.

Sam nie wierzę o co pytacie Google. Ale Google dobrze wie, że tu znajdziecie odpowiedź.

1. moja dziewczyna pachnie rosołem - upewnij się, że nie jest kurą;

2. blogerki niszczą moje życie - już zniszczyły. Ale i tak je kocham;

3. kiedyś będę mogła pójśc do sklepu i kupić sobie snickersa - możesz nawet teraz, i tak zawsze będziesz gruba;

4. kozieradka imbir wcierka - tak, bo sama kozieradka ma za słaby aromat;

5. zdejmij stanik - to zawsze jest dobry pomysł;

6. baskinka na codzień dobry pomysł - to nigdy nie jest dobry pomysł;

7. blog 30 dni z zycia kota - miau;

8. blog dla dziewczyn chlopaka - parę lat temu postawiłem na monogamię. Chociaż podobno poliamoria ostatnio w modzie;

9. brodas złącza - tak;

10. cellulit wstydze sie - słusznie, cellulit jest brzydki;

11. chłopak myje dziewczyny - na bank mają później bardzo czyste cycki;

12. chłopak w rajstopach za karę - tam od razu kara;

13. chłopy co sciągają babą majtki i staniczek - jesteśmy tu;

14. co moge czuć do dziewczyny mojej - byle nie rosół;

15. co+robi+blogerka - niszczy+życia;

16. czy kazdy potrzebuje zalotki - zalotka to jedno z najładniejszych słów na świecie. Niestety w rzeczywistości jest miniaturowym średniowiecznym narzędziem tortur.

17. czy top a base wychodzi tyle samo - ke?;

18. czy twoja kobieta myslała o seksie z inna kobietą - podobno każda myślała;

19. drogeria hebe - chyba hebehebehebehebe;

20. dzien+bez+stanika+sex+od+tylu - kumulacja;

21. dziewczyna interesuje sie mna pyta sie co robilem wczoaj - nie mów! Wszystko co powiesz może być użyte przeciwko Tobie;

22. ile trwa kuracja kozieradką - dopóki Twój facet nie poczuje jak dzięki temu pachniesz;

23. jak dziewczyna robi to z dziewczyna - pokażę Ci na nożyczkach;



24. jak się muwi zdejmij tanik s po an - Don`t think, act;

25. kobieta w sukience maxi okiem faceta - pamiętaj, sukienka do ziemi nie zwalnia z golenia nóg;

26. kobieta+robi+sex+z+drugą+kobietą - coście+się+tak+uwzięli;

27. kozieradka na twarz - bo na włosy to za mało;

28. moj maz zaklada damska bielizne i szpilki - no bez przesady. Nie jesteśmy małżeństwem;

29. moja dziewczyna śmierdzi uwielbiam to - możecie przestać się martwić, jak widać na każdego czeka druga połówka;

30. mój chłopak dobiera mi się do majtek - zuch chłopak;

31. nie możesz być chudszu ode mnie - podobno pierwszy warunek kobiecej przyjaźni;

32. pasta malująca zęby - z doświadczenia wiem, że wystarczy je myć;

33. peeling party my dziewczyny - już my dobrze wiemy, co robicie na pidżama party;

34. piękna blondyna o kręconych włosach robi loda - do kulinarnych vlogów też dojdziemy;

35. przebieranie w damską bieliznę - ktoś się uwziął;

36. przyślij do mnie swoja kobietę - mi wystarczy moja;

37. swinki - kochamy swinki;

38. vlogerka rozbiera sie - daj linka.

77 komentarzy:

  1. Mój mózg nie ogarnia niektórych punktów. Ludzie to mają wyobraźnię. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Konradzie, Twój blog jest skarbnicą wiedzy. Szczególnie o dobieraniu się do majtek, karnych rajstopkach (to na bank te owłosione!) i kozieradce. W związku z tym powinieneś zmienić nazwę na Sto perwersji chłopaka mojej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co mi tam, i tak piszę pod publikę ;) Trzeba dać ludziom to, czego pragną.

      Usuń
    2. Pod publikę i dla kasy. Będziesz się smażył w piekle.

      Usuń
    3. Nie zapominaj o sławie, seksie i gratisach. Dopiero potem piekło.

      Usuń
    4. Zdecydowanie powinni zacząć z Tobą współpracować producenci kozieradki ;)

      Usuń
  3. Hah :D +10 do dobrego humoru dzisiejszego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się czyta tan post :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu baskinka nigdy nie jest dobra? Dzięki niej niektóre z nas mogą sobie wyobrazić, że mają talię! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złudzenie posiadania talii nie jest warte baskinki. Serio. To takie kobiece skarpetki do sandałów.

      Usuń
    2. Złudzenie posiadania talii, złudzenie braku oponki na brzuchu. Chwilę później baskinka ląduje w kącie obok reszty ubrań a facet w płacz.
      Biedny facet...

      Usuń
    3. I puszapy wszędzie! Puszap w staniku, puszap w majtkach, puszap w butach! I makijaż. Bosz, jak wy nas oszukujecie!

      Usuń
    4. JA TEŻ UWIELBIAM BASKINKĘ! :D

      Usuń
    5. Yup. Jesteśmy przenajokrutniejsze.

      Usuń
    6. Straszne bzdurki z tą baskinką. Jeśli kobieta jest zajebista bez baskinki, to baskinka tylko podkreśli jej zajebistość.

      Usuń
    7. Mówisz tak, bo masz w szafie coś z baskinką.

      Usuń
    8. Mam taką jedną, w którą swego czasu nie dało rady wcisnąć dupy, aż mnie ta wymiana zdań natchnęła, żeby założyć, pójść do lustra i powiedzieć sobie: jesteś osom.

      Usuń
    9. Mało która zajebista kobieta nosi baskinki... to głównie broń kobiet odrobinę mniej doskonałych.

      Usuń
    10. Jako odrobinę mniej doskonała stwierdzam, że w baskince czuję się jak wieloryb troszkie :D

      Usuń
    11. Ja nie oszukuję :D chciałam kiedyś kupić baskinę.. przymierzyłam, chłopak popatrzył chwilę i od razu było wiadomo, że trzeba ja odwiesić xD

      Usuń
  6. Moja dziewczyna pachnie rosołem - miszcz

    OdpowiedzUsuń
  7. No i sie poplakalam, dostalam takiego napadu rechotu, ze koty przyszly sprawdzic co sie dzieje :] ... Dobrze, ze twarz juz sobie zmylam, wiec moge sie dalej kulac...


    I poprosze takie czesciej :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest już kombinacja wybuchowa. Hasla wpisywane w google odnoszace do bloga sa zawsze mega zabawne,w polaczeniu jednak z Twoimi komentarzami ciesze sie,ze masz dziewczyne,a ja narzeczonego bo bym pewnie juz spala na Twojej wycieraczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Jak każdy brzydki, niski grubasek musiałem sobie wyrobić poczucie humoru ;)

      Usuń
    2. znam jednego Konrada,ktory jest Twoim bratem blizniakiem poczucia humoru i tak czytajac komentarze czesto pod Twoimi notkami stwierdzam,ze w obu przypadkach troche przykre jest jednak to,ze ludzie sila sie na takie super extra zarty i chca byc fajni jak Ty. Fajne jest jednak to,ze pozniej na bank Cie beda cytowac w swoich srodowiskach ;)

      Usuń
    3. No zobacz, Konrad, to zupełnie tak jak ja.

      Usuń
  9. Taki miałam zrypany humor, a tu Twoja notka przychodzi na ratunek i od razu wyszczerz od ucha do ucha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, padłam jak zobaczyłam w jaki sposób prowadzisz tego oryginalnego bloga, a powyższy post made my day :D Tak w ogóle to cześć, bo chyba będę tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ech.. ja miałam ostatnio prysznic z beczki - 9 razy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budowa prysznica z beczki to betka. Łatwiejszy jest tylko prysznic z butelki.

      Usuń
  12. kocham... kocham.... kocham.... każdy post

    OdpowiedzUsuń
  13. hah, to sie nazywa pomysł na blog. ładnie ładnie... wcale bym sie nie zdziwiła, gdyby Konrad był kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkryłaś mój sekret. Nie wiem jakim cudem nikt wcześniej na to nie wpadł!

      Usuń
    2. Nie, on nie jest kobietą. To jest dude. Nie ma opcji, żeby był kobietą.

      Usuń
    3. Jestem Mośku. Pogódź się z tym.

      Usuń
    4. Tits or didn't happen.

      Usuń
  14. Ej, zjarałam się i czytam tego posta jakiś trzydziesty raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda fazy na czytanie, obczaj to http://www.youtube.com/watch?v=QspuCt1FM9M

      Usuń
    2. Duuuuuude, to jest osom.

      http://www.youtube.com/watch?v=L1kOu5kG-lk

      Usuń
  15. Baskinki są do kitu, miau. Myślałam kiedyś jeszcze o czymś w stylu "30 dni z życia mojego samochodu". Dzisiejszy post pobiłby wszystko. Tata oblewał go ze znajomymi, a potem wgniótł i zarysował próg. Tak, musiałam to gdzieś napisać i padło na komentarz pod tym postem, przykro mi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. co+robi+blogerka - niszczy+życia - ♥
    kozieradka na twarz - bo na włosy to za mało - ♥ ♥
    nie możesz być chudszu ode mnie - podobno pierwszy warunek kobiecej przyjaźni - ♥ ♥ ♥

    uwielbiam Ciebie czytać! praktycznie zawsze rozbawiasz mnie do łez ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog, przypadkiem znalazłam i nie mogłam się oderwać :D ciekawe co myśli mój facet o blogerkach i blogowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha, genialne :D u mnie pojawiło się "jak wyszczuplić grubaskę" :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uśmiałam się, dobry post na poprawe humoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też mam niezłe kwiatki zawsze, ale Twoje lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Padłam:D Takich kwiatków jeszcze nie widziałam;)

    OdpowiedzUsuń
  22. super post! Najbardziej podoba mi się to z majtkami! :D haha

    OdpowiedzUsuń
  23. ja wiem, że urlop, odpoczynek, piwo, plaża i takie tam. Ale tu zdesperowane kobiety oczekują nowej notki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jesteście takie grzeczne, że nie mam o czym pisać. Żadnych nowych mód, żadnych szalonych promocji.

      Usuń
  24. Z wielką przykrością muszę stwierdzić, że blog stracił nieco początkowego polotu.. A szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Podobno skończyłem się na Kill 'Em All.

      Usuń
    2. Nie to miałam na myśli ;) nadal bardzo lubię Twój warsztat, że się tak wyrażę. Po prostu brakuje tu takich wpisów, jakie były na początku. "moja dziewczyna pachnie rosołem" to prawie klasyk ;)

      Usuń
    3. Soon. Chwilowo nie dajecie mi powodu. Przecież nie będę nic wymyślał ;)

      Usuń
  25. W moich statystykach nie ma takich kwiatków :(

    OdpowiedzUsuń
  26. czadowy post, popłakałam się ze śmiechu :) aż żałuję, że nie trafiłam na nią w poniedziałek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://kwejk.pl/obrazek/1859234/blogerki.html :c

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie przeczytałam wszystkie Twoje posty :O chcę więcej !

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi sie jak piszesz Twoje posty sa świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł na wpis miałeś, haha. Pośmiałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Miażdżace są niektóre. Ja też kolekcjonuje ale na razie nie planuje wydawać mojej kolekcji ;)

    pozdrawiam
    Kultura

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobry post na miły początek dnia, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Heeej my czekamy na nowy post! :P
    Wchodzę codziennie na Twojego bloga z nadzieją, że już coś nowego jest, a tu tyle czasu cisza... :P

    L.o.l.e.k

    OdpowiedzUsuń
  34. Hahaha widziałam wiele tego typu postów na innych blogach, ale twój zdecydowanie przebija wszystko :D Śmiałam się jak nigdy, a te sarkastyczne dopiski z twojej strony tylko bardziej mnie bawiły. Chyba już wiem, co będę czytać, kiedy tylko będę musiała polepszyć sobie humor :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Hahahaha padłam! jeszcze się tak nie śmiałam:D tego typu notki mnie powalają ,,jak szukacie mnie w google'' i sranie w banie. Zdecydowanie Twoja wersja tej notki jest dużo lepsza!:D

    OdpowiedzUsuń
  36. mózg mi pękł po pierwszych siedmiu.

    OdpowiedzUsuń

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...